Toyristtiki Katoikia1

"Ομαλή συμβίωση" στα εξοχικά!

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Ομαλή συμβίωση” και στα εξοχικά μας! .

 

Γιατί στα εξοχικά μας πάμε για ξεκούραση και ηρεμία, όχι για να εισπράττουμε κοινόχρηστα!

 

Μάθε περισσότερα:

  • Α. ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ

    Ø  Μηχανοργάνωση με αξιόπιστο και ευέλικτο πρόγραμμα.

    Ø  Κατανομή των κοινοχρήστων εξόδων σύμφωνα με τον Κανονισμό του συγκροτήματος ή την ισχύουσα νομοθεσία (αν δεν υπάρχει κανονισμός).

    Ø  Έκδοση Αναλυτικής Συγκεντρωτικής Κατάστασης και Ατομικών Ειδοποιήσεων - Εξοφλητικών Αποδείξεων, με σαφή αναγραφή των εξόδων και της αναλογίας του κάθε διαμερίσματος σε χιλιοστά και χρηματικά ποσά.

    Ø  Ο κάθε συνιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να κάνει εγγραφή στις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες και να έχει πρόσβαση στο ειδοποιητήριό του και στις απεικονίσεις των παραστατικών των δαπανών του συγκροτήματος.

     

     

    B. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

    Ø  Ηλεκτρονική αποστολή της συγκεντρωτικής κατάστασης στο διαχειριστή  και των ατομικών ειδοποιήσεων στους συνιδιοκτήτες.

    Ø  Είσπραξη των κοινοχρήστων οφειλών

    • μέσω τραπεζικών λογαριασμών(λαμβάνετε ηλεκτρονικά την απόδειξή σας).
    • με πιστωτική κάρτα στο γραφείο μας ή στην πολυκατοικία σας στη Θεσσαλονίκη με ασύρματο POS, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

    Ø  Πληρωμή κοινόχρηστων δαπανών

    • τακτικών (λογαριασμών Φυσικού Αερίου, ΔΕΗ, ΕΥΑΘ), πετρελαίου, μισθών, εργοσήμων, αμοιβών συντηρητών, συνεργείων, τεχνιτών
    • έκτακτων, μετά από εντολή της Διαχειριστικής Επιτροπής

    Ø  Τήρηση βιβλίου Εσόδων-Εξόδων και παράδοση του αντίστοιχου φακέλου και των παραστατικών στη Διαχειριστική Επιτροπή.

    Ø  Συνεχής μέριμνα για την είσπραξη των καθυστερούμενων οφειλών. Συγκεκριμένα:

    • οι οφειλέτες ειδοποιούνται αυτόματα, μέσω ειδικού προγράμματος, με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) και με γραπτό μήνυμα (SMS), όταν η οφειλή υπερβεί ένα συγκεκριμένο ποσό, ή όταν η πληρωμή καθυστερεί περισσότερο από δύο μήνες.
    • υπάλληλος της εταιρείας μας είναι επιφορτισμένος να ενοχλεί συχνά τηλεφωνικά τους οφειλέτες, προσπαθώντας να βρει μαζί τους τρόπους διευθέτησης της οφειλής
    • οι οφειλέτες που δεν ανταποκρίνονται ειδοποιούνται εγγράφως, με επιστολή τύπου εξωδίκου, αρχικά από εμάς, και στη συνέχεια από το δικηγόρο μας
    • μέσω ειδικού λογισμικού CRM (Customer Relationship Management) καταγράφεται όλο το ιστορικό επικοινωνίας με κάθε οφειλέτη, οι αιτίες καθυστέρησης, ο διακανονισμός των οφειλών, κ.λπ.
    • η ενημέρωση της Διαχειριστικής Επιτροπής είναι συνεχής, ώστε να αποφασίσει για τη λήψη περαιτέρω αναγκαίων μέτρων

    Ø  On-line ενημέρωση όλων των ιδιοκτητών και των ενοικιαστών μέσω της ιστοσελίδας www.polykatoikein.gr

     

    Γ. ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

    Ø  Διευκρινίσεις για τον τρόπο κατανομής των κοινοχρήστων με αναλυτικά παραδείγματα.

     

Πατήστε εδώ για να μας δώσετε τα στοιχεία σας και να σας ετοιμάσουμε την πρόταση συνεργασίας μας